blogue deDiego Otero

O alumnado de 6º aprende a debater

Ao longo desta última semana o alumnado de 6º de primaria estivo a realizar actividades para aprender a debater cos seus compañeiros/as de forma respetuosa.

Para elo o primeiro foi elixir un tema de actualidade sobre o que debater, temas moi interesantes pero tamén algún deles un pouco polémico.

Unha vez que se elixiron os temas a tratar, dividíronse en grupos de 3-4 nenos/as e repartironse os temas entre eles según as súas preferencias.

Xa cos temas decididos e os grupos feitos cada grupo tivo que buscar información para defender a postura do "sí" ou o "non". E a continuación facer un pequeno guión que lles axudase a defender a súa opinión durante a celebración do debate.

Hoxe venres o alumnado de 6ºA foi ata a aula de Polos Creativos e alí, aproveitanto o espazo e materiais da Radio Escolar, realizaron 4 debates sobre temas moi interesantes.

Nas seguintes imaxes podedes ver a celebración dos catro debates:

Investigación con animais en laboratorios:

- Jorge, Efrén e Eric defenderon o "SI"

- Lara, Hugo, Jean Paul e Neidia defenderon o "Non"

Na sociedade actual hai igualdade total entre homes e mulleres.

- Álvaro, Lucas e Sara defenderon o "SI"

- Noa, Uxía e Gabi defenderon o "Non"

Asignatura de relixión nos colexios.

- Adrián, Iván e Christiano defenderon o "SI"

- Amina, Jaume e Javi defenderon o "Non"

Redes sociais e móbiles en menores de 14 anos:

- Iria, Adrián e Mila defenderon o "SI"

- Daleska, Paula e Alba defenderon o "Non"

En 6°B realizaron a mesma actividade, tratando os temas: "Pena de morte", "Prostitución",  "A igualdade no deporte" e "Os touros".

Cartas de Amor... de Amigo

Este pasado 14 de febreiro, día de San Valentín, cada alumno/a de 5ºA realizou unha fermosa postal de "Amor.. de Amigo" para un dos seus amigos/as. Posteriormente cada neno/a dedicoulle ao seu amigo/a unhas fermosas palabras nas que lle comentaba ao seu amigo/a, porque o quería tanto, as cualidades que máis lle gustaban deste/a ou incluso algún detalle bonito que lles ocorrera a ambos desde que se coñecen.

Aquí podedes ver tódolos vídeos destas fermosas dedicatorias. Esperemos que vos gusten!

Dedicatoria JORGE A IRIA

Dedicatoria GABI A DALESKA

Dedicatoria DALESKA A GABI

Excursión a A Coruña. Acuario-Domus-Casa das Ciencias

No seguinte vídeo podedes ver un pequeno resumo do que foi a nosa excursión a A Coruña do día 9 de febreiro. Como podedes ver aproveitamos moi ben o día visitando pola mañá o Aquarium Finisterrae e a Domus, e pola tarde a Casa das Ciencias, na que ademais accedimos ao Planetario e disfrutamos do visionado dunha impresionante película da desaparición dos dinosaurios.

Canto desfrutamos e aprendimos.

Esperemos ter moitas máis viaxes así!!

Poñémonos no lugar das persoas con discapacidade

O día 3 de decembro celébrase o Día Mundial da Discapacidade! Para conmemorar este día este venres os grupos de 5° nas sesións de Educación Física estivemos a realizar unha sesión na que intentamos poñernos no lugar de persoas con algunha discapacidade física ou sensorial.

Para ir ata a clase a metade de nós fomos polas escaleiras cos ollos tapados e os demais ían de acompañantes dándonos indicacións de por onde avanzar.

Xa no pavillón puidemos probar a dificultade de movernos, saltar ou lanzar unha pelota cos ollos tapados coma se estivésemos cegos. E tamén saltar cos brazos atados, como se tivésemos unha minusvalía pola falta dun membro superior!

Con esta sesión concienciarnos das dificuldades das persoas que teñen algunha discapacidade xa sexa física ou sensorial!