Encontro con Jaione Camborda, directora de cinema

Encontro coa directora de cinema Jaione Camborda.

Premio Mellor film Mestre Mateo polo filme O corno
Cuncha de Ouro Festival de Donostia
Goya a Mellor actriz revelación para Janet Novás

Luns de 13 de maio ás 19.30 h no Salón de actos
Organiza EDLG e Departamento de Galego

Encontro coa escritora Lara Dopazo Ruibal

Encontro coa escritora Lara Dopazo Ruibal sobre o seu libro de relatos O axolote eoutros contos de bestas e auga. Editorial Galaxia. Premio Illa Nova 2020

24 de abril de 2024 ás 19.30 h na biblioteca

(Organiza o Departamento de Galego e mais o EDLG)

Imos ao cinema!

O filme escollido é O Corno, de Jaione Camborda
Premio Mellor film Mestre Mateo
Cuncha de Ouro Festival de Donostia
Goya a Mellor actriz revelación para Janet Novás

Require inscrición previa

Prezo: 2EUR

25 de abril ás 11.30 h na Sala Numax (Organiza o Departamento de Galego e mais o EDLG)
Concepción Arenal, 9
Santiago de Compostela

Encontro con Noa Sobrino: Entroido, muller e tradición

Participa nun encontro con Noa Sobrino Lamas, peliqueira de Laza e filóloga, que ven de realizar uns traballos de investigación sobre as figuras tradicionais do Entroido e os estereotipos de xénero.

Mércores 7 de febreiro ás 19:30 no Salón de actos

Organiza o EDLG en colaboración co Departamento de galego

Concerto didáctico de Nadal co grupo galego Ailá

Ailá

Non perdas a oportunidade de participar no concerto didáctico de Nadal a cargo do grupo galego Ailá, un cuarteto cuxo traballo se basea nos cantos de transmisión oral.

Poderás aprender sobre as orixes e significado de cinco cancións traidicionais incluídas no seu álbum Ailá de Nadal. Pica aquí para descargar o folleto que empregaremos no evento e aquí para saber máis sobre o álbum.

20 de decembro ás 20h no salón de actos

Organiza o Departamento de Galego

Constitución do Equipo de Dinamización da Lingua Galega

Gústache o galego? Queres participar nas actividades de cultura e lingua galega?

Contacta coa coordinadora, envía un mail a ikerdudo@eoisantiago.org

Mércores 4 de outubro às 12:00 na Aula 1

Imaxe:https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Pandeireteiras_%28Arteixo_2020%29.jpg

Xornadas A lingua e o reino, entre Compostela e Braga

Unha catedral para un reino

Ven coñecer as pegadas que a monarquía galega deixou na Catedral de Santiago: representación de Afonso VI nun dos capiteis fundacionais da cabeceira; coroación de Afonso Raimundes (futuro Afonso VII) como Rei de Galiza por parte de Xelmirez en 1111 no altar maior do templo; solemne cerimonia de consagración da basílica, tras a finalización da súa construción, en 1211 coa presenza do rei Afonso VIII; creación do Panteón Real da dinastía Borgoña onde repousan os restos de, entre outros, os reis Fernando II, Afonso VIII ou da raíña Berenguela...

Terza feira, 14 de marzo, 17:30 h, Catedral de Santiago de Compostela.

Visita guiada a cargo de Ramón Yzquierdo Peiró, director técnico - conservador do Museo da Catedral.

Inscrición previa obrigatoria en i.gal/VisitasCompostela.

23 de febreiro. Día e Mes de Rosalía

Así celebramos o Día de Rosalía, 23 de febreiro, día do seu nacemento en 1837, e o seu mes enteiro:

Tapiz realizado polo Colectivo Feminista Deza- Tabeirós no que se plasma a pegada feminista de Rosalía, pioneira da súa época. Ven velo durante todo o mes na entrada da EOI e deixa a túa achega (unha nota, un deseño, uns versos, etc) no taboleiro.

Nas nosas redes sociais, dálle un like ao post de Rosalía e á páxina do perfil da EOI, repostea, etiqueta unha amiga e responde cun verso, unha imaxe ou unha canción relativa a Rosalía xunto cos cancelos #EOISantiagoDíadeRosalia #23FDíadeRosalía #FebreiroMesdeRosalía.

Sortearemos 10 paraugas coa imaxe e un verso da autora entre as persoas participantes e repartiremos autocolantes. Consulta as bases legais do sorteo.

Conferencia: A plena normalidade da lingua galego-portuguesa na Baixa Idade Media

Xornadas A lingua e o reino, entre Compostela e Braga-Lingua de raíñas e reis

Ven coñecer o nacemento da lingua galega-portuguesa hai perto de mil anos e o seu pleno esplendor durante a Baixa Idade Media.

Conferencia a cargo de Francisco Rodríguez Sánchez, estudoso e investigador da realidade galega: historia, crítica literaria e sociolingüística

Terza feira, 28 de febreiro, ás 19:30 h na Sala de Actos

Organización e curadoría: Deputación da Coruña e Rede da GaliLusofonia.

Coa colaboración de: Escola Oficial de Idiomas de Santiago de Compostela; aRi[t]mar galiza e portugal; Escola de Letras, Ciências e Artes Humanas da Universidade do Minho e Convergências Portugal Galiza.

Consulta aquí o programa completo das Xornadas.

Club de lectura en galego Amantes dos libros: Virtudes (e misterios) de Xesús Fraga

Encontro co autor Premio Nacional de Narrativa 2021

Martes 14 de febreiro ás 18:00 na Biblioteca