TABOLEIRO DE NOVAS

COMEZO DOS EXAMES E FIN DAS ACTIVIDADES LECTIVAS: O día 14 de maio comezan as probas de inglés, en Vite e todas as seccións, polo que a partir dese día, incluído, xa non haberá máis clases nese departamento.

No resto de departamentos, as probas comezan o luns 20 de maio, polo que a partir dese día, incluído, xa non haberá máis clases.

English Conversation Classes with Arlene López

Would you like to improve your oral skills? Do you feel you need extra speaking practice?

Then don't miss these conversation classes with Arlene Lopez!

Where? Sección de Sar (room AZ13)

Classes are open to B2.1, B2.2, C1.1, C1.2 and C2 students from the EOI de Santiago de Compostela (Vite and secciones).

Groups are limited to 10 people and will be filled on a first come, first served basis.

Please sign up here!

Voyage, voyage

voyage

Voyagez avec les guides et les bandes dessinées de la bibliothèque.

Expériences et micro-aventures en France, Road trips en France, Carnets du Pérou, ... Plein de titres pour connaître le monde sans quitter la bibliothèque!

Premio especial do xurado aRi[t]mar à Embaixada da amizade galego-lusófona

O xurado dos premios aRi[t]mar da música e a poesía galego-portuguesa vén de decidir que a Sociedade Cultural e Desportiva do Condado será a entidade recoñecida co Premio Especial do Xurado á Embaixada da Amizade Galego-Lusófona na próxima edición da gala. O galardón entrégase todos os anos a aquela persoa, agrupación ou entidade que teña demostrado un gran compromiso coa construción de pontes culturais entre a Galiza e a Lusofonía, ocorrendo ademais na véspera do 25 de abril, co motivo da conmemoración da Revolución dos Caraveis.

A Sociedade Cultural e Desportiva do Condado é unha entidade cunha longa traxectoria. Nada en Salvaterra do Miño da participación de

Encontro co escritor Adrián Noia

adrian noia

Encontro con Adrián Noia, autor de novelas coma A terra leve e O país dos raposos .

Mércores 8 de maio ás 16:00 na biblioteca.

Organiza o Equipo de dinamización da lingua galega.

Encontro con Jaione Camborda, directora de cinema

Encontro coa directora de cinema Jaione Camborda.

Premio Mellor film Mestre Mateo polo filme O corno
Cuncha de Ouro Festival de Donostia
Goya a Mellor actriz revelación para Janet Novás

Luns de 13 de maio ás 19.30 h no Salón de actos
Organiza EDLG e Departamento de Galego

Coro da EOI

Canto cantas?

Só na ducha, e non te atreves a facelo fóra?

Sabías que nun coro todas as voces se poden integrar harmonicamente?

Queres mellorar as túas competencias lingüísticas?

Ven ao Coro da EOI!!

Todos os luns, de 16:00 a 17:00 h na Sala de Actos

Tándem lingüístico na biblioteca

tandem

O equipo de biblioteca, en colaboración co departamento de español para estranxeiros, convida ao alumnado da EOI e as súas seccións a participar nun TANDEM LINGÜÍSTICO na biblioteca en Vite, unha actividade de conversa durante o curso 2023/24 na que dous alumnos/as poden reunirse regularmente para aprender cada un a lingua do outro desde a base da reciprocidade e a colaboración.

Como participar?

1) Achégate a biblioteca e enche a man dúas fichas que che facilitará o profesorado encargado.O alumnado das seccións interesado en participar pode enviar un mail a biblioteca@eoisantiago.org.

2) Recibirás un email cos pasos a seguir para porte en contacto con alumnado co que facer un tándem na biblioteca.