Aberto o prazo para solicitar o fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar

Publicada, no DOG do día 20 de maio de 2024, a Orde do 7 de maio de 2024 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar dirixidas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2024/25.

O prazo único para a presentación das solicitudes e da documentación complementaria comeza o día 21 de maio e remata o 21 de xuño.

Máis información no seguinte enlace: https://www.edu.xunta.gal/fondolibros/  ou no ficheiro anexado a esta nova.

1ª Semana da Música, do 21 ao 24 de maio

Primeira Semana da Música 21-24 maio 24

O departamento de Música celebra na semana do 21 ao 24 de maio a "1ª Semana da Música". As actividades terán lugar nos recreos, entre elas destaca o concurso de Just Dance, no primeiro e segundo recreo do martes 21 de maio ou o concurso de portadas de vinilos.

Concurso de Justa Dance, 1ª Semana da Música, 21-05-24                  Concurso de portada de vinilos, 1ª Semana da Música, 21/24-05-24

A Directora Xeral de FP visitou o noso centro para impulsar a implantación de tres novos ciclos da FP DUAL

Visita Directora Xeral de FP ao noso centro

A Directora Xeral de Formación Profesional, Eugenia Pérez, visitou, na mañá do xoves 16 de maio, o noso centro para comprobar as infraestruturas coas que conta e avaliar a necesidade de melloras e novas dotacións de cara a posta en marcha, no curso 2024/25, de tres novos ciclos de FP, en modalidade Dual: os ciclos medios de Mantemento Electromecánico e de Xardinaría e Floraría xunto ao ciclo superior de Mecatrónica Industrial. Nesta modalidade, o alumnado recibirá formación tanto no instituto coma en empresas da contorna, recibindo unha remuneración económica.

A Directora Xeral indicou que “este centro vai ter un gran impulso o vindeiro curso, con novos proxectos de formación Dual, especialmente relacionados coa Fabricación Mecánica, un ámbito empresarial moi potente en Valga e arredores”. Ademais, tamén se vai potenciar a formación en Agroxardinería e, como resultado, “haberá un incremento importantísimo da oferta que responde a unha demanda de profesionais cualificados por parte das empresas da zona”.

Durante a súa visita, Eugenia Pérez coñeceu o funcionamento das aulas de Agroxardinaría, das zonas de cultivo e dos talleres de Fabricación Mecánica e, estivo acompañada do director do Centro, Eliseu Mera, o alcalde, José María Bello Maneiro, e a concelleira de Educación, Carmen Gómez.

Calendario escolar 2023-2024 EDLG IES Plurilingüe de Valga

Calendario escolar IES Plurilingüe de Valga 2023/24

COBERTURA DOS EQUIPOS E-DIXGAL

logo Edixgal Anéxase un documento con información a respecto das coberturas do  equipamento do alumnado que pertence ao Proxecto E-Dixgal, así como as  características do servizo integral de reparación.